Фото галерија
![]() |
Добродошлица првацима 2022. Јутро првог дана школске 2022/2023. године, у нашој, као и у свим осталим основним школама, протекло је у знаку добродошлице ђацима првацима. Њих десеторо, стасалих за полазак у први разред, дочекали су старији другари, ученици четвртог разреда, пригодним програмом, који су специјално за ову прилику припремили са учитељицом Весном Накић. Директор школе Драган Томић, је поздравио ученике и њихове родитеље и пожелео им пуно успеха у школовању, а потом је учитељица Весна, која је са нестрпљењем очекивала да упозна своје нове ђаке, увела децу у учионицу. Сви прваци су добили нове школске торбе и неопходан школски прибор за рад. Свим нашим најмлађим ђацима пожелели смо одличан успех у школи, мноштво петица, још више добрих другара и пуно, пуно лепих и веселих тренутака у школи! |
![]() |
Национални дан књиге У складу са специфичном епидемиолошком ситуацијом, ученици наше школе придружили су се акцији ''Читај гласно'', коју већ четврту годину организује Друштво школских библиотекара Србије, а поводом Националног дана књиге. Ученици нижих разреда су читали наглас омиљене стихове, цитате и делове омиљених књига. Путовали смо кроз време уз наше омиљене песнике и писце, маштом смо се винули у висине и дотакли свет који нам само књига може дочарати. Ученици шестог разреда су читали и илустровали делови из лектире ''Мој дека је био трешња''. Овом акцијом указали смо на значај неговања културе читања, као и на значај школских библиотека у систему образовања и васпитања. Показали смо колико је школска библиотека забавно и корисно место где се учи, ради домаћи задатак, траже информације и, пре свега, читају књиге. |
![]() |
Ментално здравље ђака ''Спремни за изазове'' ,, Спремни за изазове “ је пројекат који је почео да се реализује у свим основним и средњим школама у општини Бујановац, у којем учествује и наша школа. Пројекат ће трајати четири месеца, почевши од априла. Прву радионицу удружење Beyond одржало је 14.05.2012.г. у 12 сати, са трајањем од сат времена. На радионици су учествовали ученици од V до VIII разреда. Циљ овог пројекта је да се идентификује и ради на проблемима код деце која су била заражена вирусом COVID 19 ( или са децом код којих је неко од чланова породице био заражен) а који су имали потешкоће током oнлајн наставе у виду смањене концентрације, емоционалних стресова и узнемирења. Овим путем је ученицима пружена едукација и помоћ у очувању менталног здравља. Ученици наше школе су показали велику заинтересованост, ведар дух и позитиван став који нам је и те како потребан у овим тешким данима изазваним вирусом COVID 19. |
![]() |
,, Шта треба да знаш о пубертету ” Дана, 26.04.2021. г., у просторијама ОШ ,, Вук С. Караџић ” у Левосоју, Ана Стаменков, ангажована преко агенције око унапређивања васпитања и образовања, одржала је предавање за 25 девојчица на тему ,, Пубертет и промене пубертета ”. Програм се одвијао уз сагласност родитеља са почетком у 13 сати, и у трајању од једног школског часа, уз присуство наставника биологије Далиборке Маладеновић и педагога школе Биљане Ристић. Сврха програма је едукација девојчица о психофизичким променама које настају током пубертета, продубљивање стеченог знања о овој теми које су усвојили кроз регуларно школско градиво и одговарање на питања и дилеме девојчица, као и образовање девојчица о хигијени жена. Сви учесници програма у знак захвалности добили су СЕРТИФИКАТ О УЧЕШЋУ |
![]() |
Радионица ''Конструктивно решавање сукоба'' Дана 08.03.2021.г., реализована је радионица за ученике 2. разреда у сарадњи са учитељицом. Циљ ове радионице је подстаћи ученике на међусобну сарадњу, исказивању сопствених ставова у вези сукоба , приказивању стратегија смиривања љутње, дискусији и прихватању различитости. Ученици су били активни јер су активности биле интересантне, од асоцијације на сукоб - конфликт, барометар ставова, разговор о активностима, стилове понашања у сукобу, рад у пару, стратегије за смиривање љутње и игра за крај. Порука ове радионице да је за сукоб потребно двоје, а самом толеранцијом, прихватањем и уважаваем различитости постајемо прави тим. |
![]() |
Међународни дан борбе против вршњачког насиља Последња среда у месецу фебруару посвећена је Међународном дану борбе против вршњачког насиља. Обележавање овог дана почело је од 2007. године, када је један дечак из Канаде био изложен ужасном вршњачком насиљу, а све због тога што је носио мајицу розе боје у знак подршке својој мајци, оболелој од рака дојке. Данас је и у нашој школи обележен овај дан у виду занимљивих радионица, ликовних и музичких активности, у којима су учествовали сви ученици од првог до осмог разреда, а у реализацији школског Тима за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања. У сарадњи са одељенским старешинама, ученицима од првог до осмог разреда, презентовано је о вршњачком и дигиталном насиљу. Активности су се одвијале кроз тимски и кооперативни рад ученика, педагога и одељенских старешина. |
![]() |
Време изолације – време неслободе Епидемија вируса КОВИД-19 донела је неизвесност, панику и страх широм света. Ова криза нарочито у време карантина утицала је на социјалну интеракцију међу људима, а и међу децом. У време епидемије, држање физичке дистанце је обавезно, али задржавање социјалне повезаности и близак дијалог са другим људима су такође витални, али важно је било и налажење смисла у овим измењеним условима живота. Потреба да људи победе страх, самоћу и изолованост, и искажу своју жељу да живе и иду у школу слободно, била је довољна инспирација за чланове Ученичког парламента да на радионици покажу своју креативност и ликовно представе своја осећања. |
![]() |
Октобар - месец књиге Месец књиге и Месец школских библиотека обележен је током октобра. Због епидемиолошке ситуације све је изгледало другачије. Ученици су у мањим групама долазили у библиотеку и низом различитих активности обележили смо Месец књиге. У предивној атмосфери препуној добре енергије и интересовања, размењивали смо утиске о прочитаним књигама, коментарисали и препоручивали једни другима. Издвојили смо најчитаније и најинтересантније књиге и уз лепе поруке и савете пренели смо све то на хамер како би смо и друге заинтересовали и пробудили свест о читању. Позвали смо све да посете нашу библиотеку слоганом,, Свуда пођи у библиотеку дођи ‘’. |
![]() |
У школи је срећа два пута већа Ученички парламент је ове године у оквиру Дечје недеље узео учешће тако сто су чланови водили дебату на тему ,,У школи је срећа два пута већа”. Дотакли смо се оnline наставе и свега оног што их чини срећним у школи. Било је ту различитих одговора и неслагања. Закључили смо да настава на даљину није једнака настави у учионици и да online настава не може у потпуности заменити наставу у учионици, али како технологија напредује, убрзо ће се већина ствари радити преко компјутера и online. Што је најбитније измамили смо осмех на лицу свих присутних што је и главни мото овогодишње манифестације. |
![]() |
Пројекат ''За сигуран корак'' Наша школа je једна је од школа које су прошле обуку у пројекту „Школе за 21. век” у другом циклусу његове реализације. У оквиру тог пројекта, у нашој школи почео је са радом „Клуб Микробит“, који је покренуо тим за микробит програмирање састављен од наставника предметне наставе, кога чине: Драган Ристић, наставник информатике и рачунарства, Александар Милошевић, наставник хемије, Каратина Младеновић, наставник енглеског језика, и Данијела Николић, наставник верске наставе. Један од задатака нашег тима јесте био и да осмисли пројекат у којем ће јасно бити видљива примена кључних, или основих вештина, пре свега развој критичког мишљења, решавање нерутинских проблема и дигитална писменост, које су ученицима неопходне за успешну каријеру на радном месту, али и за наставак образовања. Како је највећи проблем већине наставника, не само наше школе, био како да интегришу подучавање и развој ових вештина у сам наставни процес, одлучили смо се да направимо пројекат под називом ‘’За сигуран корак’’. Пројекат је усмерен на побољшање безбедности ученика у саобраћају на путу од куће до школе и обратно. Идеја је била да ученици, уз помоћ микробит уређаја, истраже и добију потребне информације о протоку саобраћаја у близини школе, и да, на основу истих, дају предлог локалној самоуправи за побољшање безбедности у виду сигнализације, која би требало да буде постављена у непосредној околини школе. Привилегију да први почну самостално да програмирају популарни микробит имали су ученици виших разреда. |